Proč do BS?



Váháte se servisem? Proč dát vidlici či tlumič na servis do Čakovic? Zde pár nápověd:


- jsem aktivní cyklista, po letech jsem přesedlal na HT - Chromag Rootdown









- od roku 2010 se snažím udělat servisem jízdu pohodlnou pro ruce a pro lepší pocit z ježdění, jsem schopen vám poradit

- servisem velkého množství vidlic a obzvláště Pike/Lyrik a Boxxer člověk přijde na to, na co si dát při servisním zásahu pozor, předcházím několika nešvarům těchto vidlic, zákazník se může spolehnout na to že problém je vyřešen dávno před jeho výskytem.

- účastnil jsem se všech školení na vidlice, tlumiče sedlovky a další komponenty koncernu Sram


- nejsem jen měničem olejů po dvou letech ježdění, jsem zastáncem kompletního repasu vidlice s výměnou opotřebovaných částí.

- jsem schopen a ochoten vám poradit i po telefonu, emailu a FB stránkách ve zprávách a hojně toho využíváte

- umím číst - říkáte si, to umí dnes snad každý... neumí, otevřít si servisní manuál nastudovat si podrobnosti a dodržovat servisní postup aby se třeba tlumič nerozpadl, zkontrolovat utažení pístnice, používat momentový klíč, není stále standard

- snažím se o podporu 24/7, pokud vás mam uložené v telefonu (jméno, typ vidlice a popřípadě kolo) zvednu vám telefonu VŽDY.

- rok jsem testoval na Světovém poháru ve sjezdu všechno možné a nemožné, zlepšení, oleje, mazání snažím se komunikovat přímo s techniky od Sram a to přenáším do praxe a do vašich vidlic a tlumičů

- dílna je vybavena kompletně originálním SRAM nářadím, doplňkově je používáno nářadí Park Tool od CZ distributora  a v USA vyrobená nářadí Bondhus

- vlastní soustruh PROMA SM 250 dokáže v 10ti setinách vyrobit náhradní díly

- výzkum a vývoj = hlavní cíl - přestavby, upgrady a výroba náhradních díl...

- mám skladem i nízko obrátkové zboží, drobnosti které nikdo skladem nedrží, u mě je najdete


Pokud jsem vás přesvědčil těším se na spolupráci.

Václav